مدرسه دینی دارالسنة زرآباد چابهار

مدرسه دینی که شهید دکتر احمد سیاد رحمه الله آن را تأسیس نموده است.

مدرسه دینی دارالسنة زرآباد چابهار

مدرسه دینی که شهید دکتر احمد سیاد رحمه الله آن را تأسیس نموده است.

یکی اینچنین می گوید:

شخصی تعریف می کند: 

یک روز کنار جاده ایستاده بودم که دیدم شخصی که سوار موتور است کنارم ایستاد و به من گفت: سوار شو. 

من یک گالن 20 لیتری که  پر از نفت سفید بود به همراه داشتم. لذا اول گالن را روی موتور گذاشتم و درب آن  خراب بود و از آن نفت می چکید لذا آن را به طرف دیگر چرخاندم تاکثیف نشوم . 

هنگامی که به مقصدم رسیدم به وی گفتم تا بایستد تا پیاده شوم . 

چون پیاده شدم متوجه گردیدم که نفت چکیده و لباس وی را آلوده نموده من نیز به روی خود نیاوردم و از ایشان خداحافظی کردم . ایشان حرکت نمود و به راهش ادامه داد. 

شخصی دیگر که ما را دیده بود به من گفت: آیا او را شناختی؟ 

گفتم : نه ایشان شخصی عادی بود. 

وی گفت: ایشان شیخ احمد بود . من که وی را نشاخته بودم هنگامی که شناختم از عمل خویش احساس شرمندگی کردم در حالی که او اصلا به روی خود نیاورد.

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد مشکوة شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:21 ق.ظ

السلام علیکم و رحمة الله وبرکاته
رحم الله شیخنا الدکتور أحمد سیاد و یرفع درجاته و یسکنه فسیح جناته ویجعلنا ممن یسلک طریق السلف علما و عملا انه ولی ذلک والقادر علیه
اخوکم فی الله:حامد مشکوة من أهل السنة أرومیة

عدوح جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:22 ب.ظ

این است رندگی مردان با خدا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد