مدرسه دینی دارالسنة زرآباد چابهار

مدرسه دینی که شهید دکتر احمد سیاد رحمه الله آن را تأسیس نموده است.

مدرسه دینی دارالسنة زرآباد چابهار

مدرسه دینی که شهید دکتر احمد سیاد رحمه الله آن را تأسیس نموده است.

ذکر عبادت علی –رضی الله عنه-


 أخبرنا علی بن المنذر الکوفی  قال : اخبرنا ابن فضیل قال : اخبرنا الاجلح  عن عبد الله بن ابی الهذیل  عن على رضی الله عنه قال : «ما اعرف احدا من هذه الامة عبد الله بعد نبینا غیری عبدت الله قبل ان یعبده احد من هذه الامة بسبع سنین»


هیچ کس از این امت را نمی شناسم که بعد از پیامبر، الله را عبادت کرده باشد بغیر از خودم،الله را عبادت کردم هفت سال پیش از اینکه احدی از این امت او را عبادت کند.

سند این حدیث ضعیف است و متن آن منکر است.

در سند این حدیث دو شخص به نام های زیر وجود دارند:

اجلح: ضعیف است.

ابن فضیل، محمد بن فضیل: متقارب الحدیث است .

نظرات 2 + ارسال نظر
اهل سنت وجماعت تالش شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ http://100as.blogfa.com

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت دوست عزیز
وبلاگ جالبی دارید . خداوند به شما توفیق دهد تا بتوانید به اسلام ومسلمین خدمت کنید
در صورت تمایل به تبادل لینک به من اطلاع دهید
منتظر نظرات استادانه شما و حضور سر سبزتان در وبلاگم هستم
ما ر از دعای خیر خود فراموش نکنید

سلام علیکم از اظهار نظرتان متشکرم
من لینکتان نمودم منتظرم که آدرس ما راهم لینک نمایید

مسلمان یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ http://081390.blogfa.com

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت دوست عزیز
وبلاگ جالبی دارید . خداوند به شما توفیق دهد تا بتوانید به اسلام ومسلمین خدمت کنید
در صورت تمایل به تبادل لینک به من اطلاع دهید
منتظر نظرات استادانه شما و حضور سر سبزتان در وبلاگم هستم
ما ر از دعای خیر خود فراموش نکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد