مدرسه دینی دارالسنة زرآباد چابهار

مدرسه دینی که شهید دکتر احمد سیاد رحمه الله آن را تأسیس نموده است.

مدرسه دینی دارالسنة زرآباد چابهار

مدرسه دینی که شهید دکتر احمد سیاد رحمه الله آن را تأسیس نموده است.

ملاقات با دکتر

شخصی دیگر اولین ملاقت با وی را اینگونه تعریف می کند:

من که قبلا از اسم دکتر زیاد شنیده بودم لذا خیلی مشتاق زیارت ایشان بودم تا اینکه یک روز  شهیدمولوی عبدالملک ملازاده ( رحمه الله) به من گفتند که جناب دکتر امسال به نمایشگاه کتاب تهران می آیند لذا اگر چنانچه مشتاق دیدار هستید می توانید با من بیایید تا ایشان را ملاقات نماییم.

من نیز همراه ایشان به نمایشگاه رفتم بعد از کمی گشت و گذار در نمایشگاه با شخصی که دستمال به سر داشت روبرو شدیم که شهید عبدالملک با ایشان سلام علیک نموده و  احوالپرسی نمودند من نیز با ایشان دست دادم و به این فکر که ایشان شخصی معمولی و از آشنایان شهید عبدالملک است از آنها کناره گرفته و شروع به قدم زدن در نمایشگاه کردم. شهید عبدالملک مدتی با ایشان مکث نمود و بعد از اینکه  از ایشان جدا شد، به طرف من آمد  وخطاب به من گفت:

چرا سلام علیک نکردی و خیلی سرد با ایشان برخورد نمودید؟ من گفتم مگر او چه کسی بود؟

گفت: ایشان دکتر احمد بودند.

من از این عمل خویش پشیمان شده و افسوس خوردم لذا  دوباره شروع  به گشتن  در نمایشگاه کردم  تا ایشان را بیابم اما متاسفانه موفق به ملاقات ایشان در نمایشگاه نشدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد